System klasy ERP dla sektora MSP

Transkom Transkom Transkom

dla przedsiębiorstw budżetowych

Rozwiązania informatyczne przeznaczone do obsługi  przedsiębiorstw budżetowych oparte zostały na dedykowanej wersji autorskiego systemu TM-TRANSKOM . System w pełni obsługuje ewidencję finasnowo - księgową z podziałem na dowolnie zdefiniowane przez użytkownika centra kosztowe (paragrafy) lub w formie zbiorczej ewidencji uproszczonej.  Prowadzi rejestry kasowe, pozwala importować dane z elektronicznych wyciągów bankowych, umożliwia ewidencję i rozliczenie amortyzacji środków trwałych oraz szeroko rozumianego wyposażenia. Poprzez zastosowanie kodów paskowych ułatwia przeprowadzenie inwentur. Prowadzi kartoteki kadrowe dla pracowników i wszystkich osób współpracujących. Pozwala naliczać wynagrodzenia, uwzględniając wszystkie specyfiki związane z firmą budżetową. System pozwala również na uproszczenie i zautomatyzowanie rozliczeń z jednostką nadrzędną.
 
 Pełny zakres funkcjonalności systemu TM-TRANSKOM dla przedsiębiorstw budżetowych obejmuje następujące moduły:
 
specjalistyczne i ogólnobiznesowe::
  • kadry (umowy o pracę, kontrakty, honoraria),
  • karty pracy (ewidencja i rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem rodzaju zajęć i kont kosztowych),
  • płace (przygotowanie list wypłat dla pracowników na umowach o pracę, na kontraktach, umowach zleceniach lub umowach o dzieło z uwzględnieniem odpowiedniego potrącania składek ZUS, podatków itp, księgowanie dokumentów płacowych zgodnie ze strukturą paragrafów),
  • finanse i księgowość (kartoteka nośników kosztów, paragrafów, ewidencja kosztów i przychodów z bieżącej działalności - analiza bieżących wyników i danych, rozliczenia z jednostką nadrzędną),
  •  środki trwałe (z dodatkową ewidencją wyposażenia z możliwością przypisania go do użytkowników i centrów kosztowych, uwzględniające rozliczenia z jednostką nadrzędną),    
dodatkowe:
  • sprawozdawczość,
  • centralny rejestr zakupu (ewidencja faktur wpływających automatycznie pobieranych do księgowości po kontroli merytorycznej, ewidencja pism przychodzących i wychodzących),
  • automatyzacja przelewów,
  • rozliczenia międzyokresowe,
  • gospodarka magazynowa,
  • fakturowanie sprzedaży.